prvn99 Merhaba bir soruum olacak beta değeriniz kaçken bebeğinizin kesesini gördünüz ben tam olarak kaç haftalık bilmiyorum pazar günü kan tahlili verdim 59 çıktı yarın tekrar yapacağım yükseldimi diye 5 gün sonra ultrasonda görürmüyüm çok merak ediyorum
SuEr_Tu1512 prvn99 Son adet tarihinize göre hesaplayın 5.haftadan sonra görürsünüz keseyi.Betayla alakası yok. 6,7.haftada görende var döllenmenize bağlı
zeynepulker0 prvn99 1500 üstü görünüyor kese ben 4325 ken öğrenmiştim o gün direk gördük keseyi 5 haftalıktı
Larisabebegim SuEr_Tu1512 Alakası yok beta yüksekse görülür kese. 1500 civarı vajinal 1500-3000 batın usg de gözükür.
Larisabebegim prvn99 Canım betan 1500 Ün üzerine çıksın öyle git doktora daha erken. Betayla alakalı kese gözükmesi betan düşükse kese gözükmez
SuEr_Tu1512 Larisabebegim 5.haftadan sonra zaten beta 1500ün üstünde olur o yüzden hafta olarak belirttim :))