Merhaba arkadaşlar bugün kontrole gittiğimde bebeğimin bacak kısalığı olduğunu öğrendim 34 haftalığım ama 3 hafta gerideymis ve korkuttular beni sıvı almak istediler risk var diye istemedim ben ama baya korktum ve aşırı üzgünüm bilgisi olan varmı bu konuda 😭