Benimde ilk bebeğimde farkedildi perdeden dolayı kalp şeklindeymiş bebek büyüdükçe perde esner birşey olmaz demişti bir sıkıntı oluşturmadı sonrasında sezaryende o perdeyi düzeltti doktor kendini suçlama çok görülen bir durum haftan daha çok küçükmüş perdeden dolayı sıkıntı bebeğin ileriki haftalarında oluyor olacaksa. Yeniden olur bebişin psikolojik olarak buna odaklanma doktor öncesinde düzeltmek isterse de iyi olur