Serkan aslı gbiyim 31 + 4 oldum
Bugün doktor kontrolünde rahim ağzı vajinadan 20 ölçüldü riskli bir ölçü değil mi hastaneye yatış olması gereken ölçü diye okuyorum hep buralarda bilgisi olan yazabilir mi bu haftada normal mi bu ölçü yoksa doktor ihmali mi var böyle diyorum çünkü devlete talipliyim aynı doktor adı altında her hafta farklı asistan doktorlar oluyor