Kizlar, benim dairem çok küçük. Eşimin ailesi şehir dışında yaşadığı için yılda 1 veya 2 defa mutlaka bizi hem ziyarete hemde işlerini halletmek için gelip bizde yatılı kalırlar, ve her gelişlerinde de en az 2 hafta kalırlar. Şuanda hamileyim ve Allah nasip ederse çoçuğumuz olduğunda odasını kurmak istiyorum. Eşimin ailesi geldiğinde de boş olan çocuk odasında kalıyorlardı. Yakında çocuk odasında kalmaları mümkün olmicak, geriye bir oturma odası kalıyor. Sıkıntı şu ki oturma odası ve yatak odamız dip dibe. Sizce böyle durumda ne yapılır? Normal karşılarmısınız yanı başınızda kalmalarına? Bana çünkü hiç normal gelmiyor sonucta mahremiyet diye bişey var. Önerilerinizi alim..