Yasemin38 benim bebeğimin de bir hafta karın çevresinde gerilik var bende üzülmüştüm ne yaptımsa almıyor ben zayıfım genetik yani minyon olunca demekki benim yavrum da benim gibi olcak dedik 😊 ilerleyen haftalarda kapanır inş fark sağlıklı olması başka sorun olmaması mutlu ediyor zayıf bebek de doğduktan sonra çabuk toparlıyor diyorlar beni de doktorum rahatlatmıştı karnımızdaki minikler kafalarına göre takılıyor biz ne yapsak da sen bunların etkilemesine izin verme bol bol bebisine yarayan seyler ye 😊