Meltemmiya Kızlar merhaba gün içerisinde sürekli bunu yaşıyorum ikinci doğumum o yüzden panik yapmıyorum ama bebek bir tarafıma toplamıyor ve âdetmişim gibi bi ağrı oluyor yaşayan ya da başına gelen var mı🥲
Ssssyd İdrar yolu enfeksiyonunuz varsa ondanda oluyor fakat bı süre SONRA düzeliyorsa Endiselenmeyin gayet normal🥰
cemre- Benim de oluyor hatta bazı günler düzenli 8 dakikada bir kasilmam.sancim oluyor nstde bir şey çıkmadı