zuk Kızlar ben 7+5 haftalık hamileyim bugün doktora gittiğimde kesenin büyüdüğünu içinin boş olduğunu söyledi pazartesi günü tekrar gel belki geç yumurtlama olabilir dedi eğer yoksa kürtaj olacağım başına gelen varmı..
eses26_ zuk ben boş gebelik geçirdim ama 9+5 de kürtaj oldum beklemenizi tavsiye ederim yolk sac var mıydı kesede
zeynepulker0 zuk ben tam 7 haftalıkken bebeği görüp kalp atışını da duymuştum ama geç döllenme olmuş olabilir içinizi ferah tutun bence
Oz26 zuk ben 6+5 te gittim kalp atışını duyamadık cuma tekrar gideceğim. İnternette crl 2mm üzerinde olduğunda kalp atışı duyuluyor yazıyordu benim 1.8 di . Senin kaç ?
zuk eses26_ doktorum hiç bişey demedi sadece ben geç yumurtlama diye düşünüyorum pazartesi bakacağım dedi
Zbyd3 Bende geçen cuma 6 +4 kese gördük ama yolk yok dedi ıkı galiba bir hafta sonra giderim duramıyorum çünkü 3 hafta sonra gel demişti inşallah kal sesini duymayı nasip etsin Allah canım
zuk Zbyd3 Bana hiç bişey demedi sadece pazartesi aç gel eğer bebek yoksa geç yumurtlama degilse işleme alcam dedi
Oz26 MutluSema_ o zaman yanlış bilgi.internette 2-4 mm aralığında vajinal ultrasonla dinlenebilir yazıyordu