ben21 sözle isyan etmedim evet ağladım ama Allah biliyor niye oldu diye değil sadece nasıl halledicem diye ağladım ya ikisinede yetemezsem ya biri ilgisiz kalırsa diye ağladım ama çok şükür Rabbim kucağımı boş bırakmadı şimdi olduysa vardır bi hayır sağlıkla gelsin bebeğim❤️