Canım bu haftalarda açıklık olması riskli ama doktorun çok doğru bir yol izliyor. Progestan rahimi sakinleştirip kasılmaları azaltır, açılmanın ilerlemesini yavaşlatabilir. İlaçları düzenli kullanman çok önemli, kesinlikle aksatma. Bol bol yat, ayakta durma, ağır kaldırma. Rahim incelmişse doktorun gerekirse serklaj (dikiş) uygulayabilir, merak etme bu işlemi binlerce anne geçirdi ve sağ salim bebeğini kucağına aldı. Panik yapma, kontrole kadar kendini korumaya al. Çok geçmiş olsun ebeyim bu arada sorun varsa yardımcı olurum