Kelebek7 pkos var bende ilk adet oldugum gunden beri hic normal olmadi. Sogan kürü denedim yanlış hatirlamiyorsam 15 gun ictim sabahları ac karnina 1 bardak. Sonra ara verdim 1 hafta yine ictim o ay hamile oldugumu ogrendim. Kizim 4 yasina girdi suan yine hamileyim yine soğan kürü denerim diye düşünüyordum hacamat ve sülük yaptırıyordum (iltihapli bel romatizmama cok iyi geliyor) duzenli olarak ve dogum kontrol hapi kullanirken yine hamile oldugumu ogrendim şok olduk. Sukurler olsun Allah isteyen herkese nasip etsin.