ysmn2026 Merhaba 4 haftalık beta 10.000 olan var mı . Yüksek çıkması iyi birsey mı bilen var mı acaba sağlıklı gebelik mi
asil15 ysmn2026 canm dis gebelik oluncada maalesef beta yükseliyor önemli olan kesenin gözükmesi tabi kötü düşünmeyin şimdiden hayırlısı olsun inşallah
sevilturan 4 haftalık beta bende 900lerdeydi, çoğul gebelik olabilir, iyi bir doktora git vajinal muayene yapsın bence
ysmn2026 BurcuDlmn henüz sonuç gosteremedim 4 haftalik yüksek gelince sağlıksız birsey mi acaba diye düşündüm. Sizin de baya yuksekmis ikiz mi çıktı acaba bu degerinizle