Cglnrydn Çok haklısın korkmakta, ilk gebelikte böyle bir şey yaşamak insanın kalbini darmadağın ediyor. Ama lütfen bil ki, bu sadece senin suçun değil. Senin elinde olan bir şey değil. Bu tarz gebelik kayıpları özellikle ilk haftalarda, kalp atımı başlamadan önce olanlar maalesef düşündüğümüzden daha sık yaşanıyor 😔Bu senin tekrar anne olamayacağın anlamına gelmez, asla! Kürtaj işlemi (hele ki 7. haftada, tıbbi olarak zamanında ve doğru yapıldıysa) rahime zarar vermez. Doktorlar genelde birkaç ay rahimin toparlanmasını beklemeyi önerir ama tekrar hamile kalabilen o kadar çok anne var ki bu süreçten sonra İnan bana, biz öyle güzel mucizelere şahit olduk ki… Kalp atımı duyulmayan ilk gebelikten sonra sağlıklı bir bebekle kucağında gülen anneleri defalarca gördüm. Sen de onlardan biri olacaksın inşallah