hemsireblog1 meslektaş sayılırız ben de ebeyim :) geçmiş olsun, ama panik yapma, bu anlattıkların çok sık gördüğümüz şeyler. 34. haftada karın çevresinde gerilik varsa ve bebişin kilosu 2100 civarındaysa, bu değer hâlâ sınırda kabul ediliyor. Hele ki akımlar iyiyse, NST’si, doppleri normalse, doktorlar doğumu biraz daha erteleyip her gramı kazanmaya çalışır zaten. Ama akımlarda sıkıntı başlarsa, onlar da “riske girmeyelim” deyip erkene alıyorlar doğumu, çok normal.
37’de doğum olması da seni korkutmasın, biz kaç tane 36-37’de doğan miniği pofuduk pofuduk eve yolladık 😍 Burada en kritik şey takipte kalman. Doktorun seni bırakmamış, kontrol altında tutuyorlarmış bu en büyük güvence zaten.Bence sen şu an güzelce dinlen, bol su iç, karnını sıkma, moralini hiç bozma. Bebek gelişimini dışardan hızlandıramazsın ama içini rahat tutarsan o da sana uyum sağlar