Gzmbrk Merhaba annişler biz 30+4 günlüğüz iki gün önce doktora gittim dönmemiş daha dedi ama ondan 3 hafta önce gittiğimde başı asagıdaydı şimdi yukarıda bebek asagı yukarı sürekli döner mi acaba