Asklim ben de hep erkek hissediyordum. Cinsiyet takvimi nub teorisi kese sekli hepsi erkeği gösteriyordu. Onlar haricinde bel ağrım vardi, mide bulantilari cok olmadı ama aşırı halsizlik vardi. Ilk oğlumda olan belirtilerin aynılarını olunca bide kesin erkek diyordum kendi kendime