Kızlar 10 Haziran ve temmuzda regl oldum 15 temmuzda bitti bugün de pembe lekeden kırmızı lekelenmeye geçen lekelenme gördüm erken gebelik testi yaptım 2.dakikada böyle çıkınca beta verdim 496 geldi üzerine görme midir 2 gün sonra tekrar vereceğim tahlil başına böyle bişey gelen var mı