Dilara_kse merhaba ben ebe larisa🙃34. haftadan sonra kontroller genelde 2 haftada bire döner, 36’dan sonra da haftalık olur. Doktorun seni ayda bir çağırdıysa belki gebeliğin çok stabil ilerliyordur ama yine de içinden bir şey huzursuzsa mutlaka söyle, çünkü bu süreçte senin rahat olman her şeyden önemli Çatı muayenesi zaten doğum şekline karar vermekte net yön verir, ama sen zaten sezaryen düşünüyorsan bunu açıkça söyle, çekinme. Sezaryen de bir doğum şekli, önemli olan bebeğin de senin de sağ salim olmanız. Doktoruna açık ol ki seni o yönde planlasın canim