FaziletB Selaammm, ilk kullanımda biberon seçimi sizce nasıl olmalı kararsız kaldım ve fikirlerinizi almak istiyorum
Reykzy FaziletB ben plastik aldım sonucta ona göre üretilmiş cam çok kıran arkadaşım oluyofu çevremde mama kaşıkları bile plastik hem kullanışlı oluyo
mcansum Reykzy bencede bende pp aldım belki yine minik e bebekten wee babynn camından alırım zaten ilk aylar ne kadar kullanırım bilmiyorm
Nisanurr Ilk 3 ay kesinlikle cam kullanılmalı diye düşünüyorum ve ben oğlumda öyle yaptım bunda da öyle yapacam nasipse