yesildeniz_ artms ya tutunma olacak ya da tutunmuş ama kimyasala dönmüş. 2. Gün embriyosu olduğu için yükselme şansı var ama
artms Mehmetabay0990 transferin ilk gününu sayarsak 13.gun ama ikinci gün embryosu. Doktorda ara bı değer tutunma olmuş cuma günü tekrar test ver dedi. İnşallah artar
artms yesildeniz_ inşallah yükselir ya kimyasal degildir. Doktor ara bır değer tutunma olmuş ama devam etmesi lazım dedi.
mrp2023 artms fazla iğne kullandım ben ama yumurta sayısıda kaliteli olanda fazlaydı laboratuvar ve iğnelerin dozlarıyla alakalı bi durum olabilir amh değeriniz kaç