mavim0 Canım benim hiç panik olma 🩷 14 günlük bir bebekte hele mama ağırlıklı besleniyorsa 1-2 gün kaka yapmaması çok olağan. Bizimkilerde de aynısı olmuştu, doktorumuz demişti ki mama biraz daha ağır olduğu için bağırsaktan geçişi daha uzun sürer, o yüzden her gün kaka beklemeyin.
Kabızlık dediğimiz şey sadece kaka yapmamak değil zaten, eğer bebeğin zorlanmıyorsa, gazı çıkıyorsa, karnı çok sert değilse, emmeyi bırakmıyorsa genelde bir sıkıntı olmuyor. Ama tabii ki içinin rahat etmesi için kakasını yapana kadar biraz masaj yapabilirsin, ayaklarını yukarı kaldırıp bisiklet hareketi gibi oynat, çok işe yarıyor Benimkinde bazen 3 günü bile bulmuştu ama hiçbir ağlaması falan yoktu. Sonra pat diye geldi zaten 😄