Merhaba hanımlar ayın 24’ünde omü de Hüseyin beye randevu aldım yakın tarihte orda detaylı ultrasona giren var mı? Ne kadar ücret ödediniz? Nakit mi istiyorlar yoksa kartla da ödeme yapılabiliyor mu? Memnun kaldınız mı? İlk defa üniversite hastanesine gideceğim önden bilgi almak istiyorum. ☺️