Gebeliğin başından beri cam sakuraya gidiyorum orda doğum yapacaktım 36+3 şuan gün aldım 39+2 verdi çok geç değil mi normal doğum haftam gelmiş oluyor riskli olmaz mı 3350 Gr boyu söylemedi
Ordan çıkıp özele geldim 37+4 gün verdi boyu 48
Kg 2800
Sancım vardı yakın diye kanuniye gitmiştim geçen hafta bebeğin ölçümlerini devletle aynı söylemişti hemen hemen şimdi özelde az çıktı
Sizce ölçümleri nasıl hangi tarihte yapmak daha mantıklı akıl verin bana