Admsarzu Yusufunannesi_ evet evet onunla ovulasyon takip ettim işte hatta profilimde var gir bak 😍 onun testini alacağım
Yusufunannesi_ Admsarzu ayy evet 🤣 direkt “Pregnant” ya da “Non pregnant” yazıyor ve bu özelliği çok hoş 🤣
Admsarzu Yusufunannesi_ evet aşırı iyi 😅 ay bakalım 2 gün sonra yapıcam hayırlısı inşallah bu sefer tutar
Admsarzu Yusufunannesi_ erken test yaptım başka marka bak clear Blue de 28 inde yapıcam sanki var gibi daha 4 gün var
Admsarzu ilaydagkk1 testin kendi uygulaması clearblue testi almanız lazım takip için Almanya’da mı yaşıyorsunuz?
Admsarzu ilaydagkk1 ay bilmiyorum ya geçen ay kimsayal geçirdim aşırı korkuyorum inşallah tutunur 4 gün var testi tekrarlıcam sonra kan vericem gecikmeye göre
Admsarzu ilaydagkk1 folik asit kullanıyorum bu ay ilk defa yumurtlamamı kitlerle takip edip ilişki oldu olursa ilk çocuk olacak inşallah tutunur 🥺
[silindi] Admsarzu ben hala beklemedeyim 27 sinde test yapıcam. Ama belirtiler bazen var bazen yok. Acaba psikolojik mi onu bilmiyorun :/ inşallah vardır
Turkiyem benimde bat 28 16 temmuzda Pic gördüm kızlar, Bugün test Yaptim negatif ilk deneme daha… çok stresliyim halen atamadım
Admsarzu Turkiyem stres yapmaaa ❤️ olur inşallah folik asit kullanıyor musun belli geç döllenme de olabilir takip et 28 de tekrar yap bence 🥲