Beyzanur61 Cinsiyet öğrenmek için 16. Haftada mı gitsem yoksa biraz daha beklesemmi ? 16 da öğrenen var mı ?
Aymirasu Beyzanur61 bugün gittim bacaklarinı kapatmış gözükmüyor dedi tahminim kız dedi ikili testte de erkek denmişti gerçi bebek bacağını açmadan nasıl anladıysa kız olduğunu tahmin ediyorum dedi sadece sizce değişme payı var mıdır 15 + 5 tim bugün
lux38 Aymirasu ilk kızımda da bacakları kapalı ama yüksek ihtimal kız demişti kızım oldu erkek kapatmıyor mudur nedir 😂(bu arada ilk kızım dedim sanki 2.de kızım olacak)😂