Merhabalar bısey sormak istiyorum 13+6 haftalıken cınsıyet için gıttım fakat öğrenemedim ultarsyonda bacak arası bır boş bır dolu gözüküyordu ultarsyonu oynatırken kız erkek bılmedım dedı doktor 1 ay sonra gel dedı acaba bılgısı olanlar baka bılırmı erkek olsaydı ultarsyonu oynatsaydı bıle çıkıntı kaybolmazdı demi bılmedımden soruyorum resım yok olsaydı atardım şimdiden teşekkürler..☺️🤍