dlnyny Lamraaa benim ilk gebeliğimde(oğlumda) normal derece de büyüktü, şu an 2.hamileliğim kızımda 8 aylık ama baya küçük
momkrm19 Lamraaa genelde duyduğuma göre 2.gebelikte göbek daha çabuk belirir ve daha büyük olur, benim de öyle oldu ☺️
ikiprensannesii_ dlnyny ikinci gebeliğim 17 haftalıkigim göbeğim 7 aylık gibi görünüyor. Seviyorum ya göbeğimi sanki ilk defa olacak gibi ilkkinde 5 aylıktı yani minicik bir gobisim vardı buda kocaman
Lamraaa Premsescik doğurdun mu canım bi sıkıntı olmadı demi bana da hep ikiz gibi duruyo çok büyük diyorlar
ikiprensannesii_ Meral_63 dediğim gibi ilk oglumda 5 ayda yeni yeni cikiyodu şimdi ki bebeğim yanılma olmassa yine erkek. Bu çok fazla büyük bilmiyorum kızlar da daha büyük olur diye biliyorum
Meral_63 ikiprensannesii_ 16 haftalık hamileyim göbeğim baya çıktı bi düşüğüm oldu buda ikinci diyelim çatlaklar bile oluştu doktur kız bebiş dedi
ikiprensannesii_ Meral_63 hayırlısı olsun inşallah sağlıcakla büyüsün benim önceden de büyük catlaklarim vardı
Seyda-06 Lamraaa benimde çok daha fazla büyüdü ilkine göre hatta 10 haftalıkken bile büyüktü sanki 20 haftalık gibiydi şimdi 20 haftalık olduk heralde bi 5 hafta daha fazla duruyor birazda yağlı bi göbeğim vardı ondan belki