Merhaba geçmiş olsun. Bu zor bir süreç sizi anlayabiliyorum. Erken haftalardan itibaren hareketsiz kalmak, yatmak zorunda olmak hatta hasta gibi hissetmek inanın yorucu. Ben de aynı durumdayım. Hazırlıklarımı yapacağımı düşündüğüm izne ayrıldığım bir zamanda rahim ağzı birden kısaldı ve evde yatışa geçtim. Bu durumu yaşayan da biiir sürü insan varmış araştırdıkça görüyorum. Hatta hamileliğin başından sonuna kadar yatmak durumunda olanlar da var. Allah yardımcımız olsun. Burada stresi yönetmek için kendinize oyalanacak bir şeyler bulmaya çalışın. Dizi olabilir. Kitap okumak gibi evde yapabileceğiniz bir şeyler olabilir.
Ben yattığım yerde oğlumun odasını tamamlamaya çalışıyorum. İnternetten odasıyla ilgili şeyler bakıyorum. Doğum sonrası için bilgilendirici videolar var onları seyredebilirsiniz. Bana iyi gelen şeyleri izliyorum. Çevremden destek almaya çalışıyorum gibi gibi.
Her şey sizde bitiyor aslında süreç zor ama yönetmek de bizim elimizde. Her şey bebeklerimiz için. Pozitif düşünmeye çalışın. Kendinizi tanırsınız muhakkak yapmaktan zevk alacağınız şeyler vardır.
Zaten bu sıcaklarda evde yatacaktık, en fazla akşamları nefes almaya çıkabilirdik onu da artık balkonda hallediyoruz.
Sağlıcakla kavuşalım inşallah 🙏🏻🙏🏻