Canım 36+3 gayet ilerlemiş bir haftadasın, ellerde titreme, halsizlik ve düşme hissi bazen kan şekeri dengesizliklerinden, sıvı eksikliğinden ya da sıcak havadan da kaynaklanabiliyor. Hele ki yaz gebelerinin ortak derdi bu 🥵
Doğum belirtisi gibi durmuyor ama çok sık tekrarlarsa ya da bayılma hissi, çarpıntı eşlik ederse bir kontrolü ihmal etme. Bol sıvı al, minik atıştırmalıklarla aç kalmamaya dikkat et.
Ve canım, doğum yaklaştıkça vücut biraz da temponu düşürmeni istiyor olabilir
Sen kendini dinle, panik yapma. Gerekirse bir hemşireye danış bir tansiyonuna da baktır, içini rahatlatırsın