Elisaayy1- Arkadaşım yaptı geçen yıl sezeryan memnun kaldı Diğeri de normal yaptı o pek memnun kalmadı hemşirelerden öyle anlatıyordu
Mihrimahbukre Elisaayy1- bende sezeryan olucam mecbur onu meral ediyorum sonrasında ki davranışları insan korkuyor gerçekten
Elisaayy1- Mihrimahbukre ark normal doğum yaptığı için bağırıyor diye azarlamışlar çok canım Ama diğeri memnun kaldı sezeryan yapan yani sezaryen de bağıracak halleri yok normal doğum yapan sürekli bağırınca falan kızmışlar işte yanlış ama
Mihrimahbukre kbraa2727 açıkçası bütün hepsini gezdim sayılır bi kaç doktor hariç hala bilmiyorum ya kafam çok karişik
Mihrimahbukre kbraa2727 bende gideyim bakalım siz kaç haftalıksınız keşke tanışsak birbirimizşn sürecini yazarız belki karşılsşırız
kbraa2727 Mihrimahbukre 24 haftalık oldum ben normalde Kütahyalıyım ben ama başka şehire taşındım bende karar veremiyorum işte arada Kütahyada bı gideyim diyorum doğumu nerede yapacağım hiç bilmiyorum
Mihrimahbukre kbraa2727 bende 26 haftalığım açıkçası ben önce bursa’da yapayım dedim ama burdaki hastane yeni açıldı bakıyorum daha konforlu daha temiz şu anda o yüzden burda yapıcam inşallah