nagihan14 Erkek bebişim olacak inşallah. Ama 2 gündür hareketlerinde azalma var. Sürekli dürtüyorum ve o şekilde haraket ediyor. Yoksa kımıldamıyor. Bu normal mi? Doktor günde 10 haraket dedi ben saat başı uğraşıyorum o şekilde haraket ediyor
Esra-kk nagihan14 bnde 36+2 hareketleri yok denecek kadar az doktor 2 sattte 1 haret ederse yeter dedi
Htprk Artık büyüdü yeri çok daraldığı için normal hareketler aşırı cılız yada uzun süre etmiyorsa o zaman bi doktora görünebilirsin