U-M_mom merhaba, 5 gün önce doğum yaptım. Hastane bez verdi ama depend’in içine koyduk ekstra. Depend önemliydi. Doğum sonrası göbek hemen gitmediği için de L beden iyi oldu.
Bunun dışında kesin çantada olmalı diyebileceğim hiçbir şey yok açıkçası. Hastane eve yq da markete yakınsa her şey hemen temin edilebilir.