Gamze1906 ben memnunum diger doktorları denedim özlemle adnan bey var onlardan memnun kalmadım sen sormadan herseyi söylüyor soruncada güZelce cevaplıypr butun testleri burda yaptırman gerekmiyor diyor devlette hapılan testlerede bakıyor ordan yapılabilcekleri yaptır bakarım diyor sadece haftasonu ulaşamıyosunuz belki hastaneden ulaşırlar yoksa başka bi sıkıntımız yok şükür