Kızlar normalde bat 20 ydi ben hala adet olmadım ama normalde 1 hafta önceden benim sancılarım tutuyodu diyodum tamam adet olcam 1 haftaya kalmıyodu adet oluyodum ama hiç ağrım falan yokk kendimi aşırı şişkin hissediyorum ara sıra giren çok çok çok hafif kasık ağrısı dışında burnumun altında 2 tane beyaz siğil gibi sivilce çıktı midem ara sıra psikolojikmen bulanıyo galiba onun dışında hiç bir adet belirtim yok amaa çookkkk korkuyorum test yapmaktan o kadar alıştım ki tek çizgiye yine aynı çıkacak diye yapmıyorumm sizde durumlar ne böyle olup gebelik öğrenen var mı