yasemin_95 Kızlar 10 temmuzda planlı ilişki oldu 13 gün geçti üstünden bat 26 gösteriyor uygulamada.adetime 4 gün var.simdi test yaptım ilk 5 dk da çizgi çıktı.sizce bu test güvenilir mi 10 aydır deniyoruz çünkü elim ayağım titriyor]
Oyku29 yasemin_95 benimde aynı tarihlerde oldu her şey 4 gün var. Ama adet olacak gibi karın ağrım oluyor o yüzden hiç ümitlenmedim :(
berivantas yasemin_95 hamilesin ama tam kesin sonuç için kan vermelisiniz baya güzel çift çizgi çıkmış silik bile değil hayırlı olsun
yasemin_95 berivantas çok teşekkür ederim o kadar heyecanlıyım ki uzun zaman oldu bu ay çok ümitsizdim
yasemin_95 yasemin_95 geçen ayda şüphelendim test yapmıştım hatta çok aşırı silik cıkmıştı ondan dolayı ümitlenmekten korkuyorum
yasemin_95 mrvunn amin inşallah teşekkür ederim perşembe gününe sağlık ocağından randevu aldım bakalım hayırlısı olsun çok heyecanlıyım