Merhabalar,
Ben yabancıyım ve Antalya Şehir Hastanesi’nde doğum yapmayı düşünüyorum. Henüz bir doktorum yok, yabancı olduğum için randevu almadan, kim kabul ederse o şekilde gidiyorum. Orada daha önce doğum yapanlar varsa bilgi verebilir misiniz? Doktorlar genel olarak nasıl ilgileniyor, kendi doğumunuza giriyorlar mı? Hastane olarak memnun kaldınız mı? Şu an 37. haftadayım ve haladaha net bir planım yok, bu konuda yardımcı olabilir misiniz?