Hanımlar ben mi yanlış düşünüyorum beni yönlendirir misiniz dün kontörlüm vardı heyecanlı bir şekilde gittik eşimle ama doktorumuzun morali çok bozuktu çok kısık ses tonuyla hemen ultrasonda baktı aşıyı sordum bir açıklama yapmadan ol dedi hareketlerini hissediyorum dedim daha çok erken dedi sadece detaylı ultrason hakkında soru sordum sadece kendi hastanesini önerdi çok soguktu böyle olunca moralim çok bozuldu yanlış mı hissediyorum acaba bende haftam ilerlemeden hemen başka doktora randevu aldım