Selamm gebelıgımın ılk aylarından ıtıbarren refıka hanıma gıdıyorum. Kendısınden cok memnunum ılgısı ve ultrasonda bılgısı detaylı herseyı anlatması cok guzel. Aklımda soru ısaretı hıc bırakmıyor. Baslarda soguk gelmişti ama sonradan alıstım zaten vıç vıç olmayada gerek yok dogru bılgı versınn yeterlı. Cunku cok doktor gezdım , refıka hanım bambaska benım ıcın. Artık doguma az kaldı 35+4um.umarım sızde memnun kalırsınız.