Melekseyitmuhammed benim oğlumda 26.haftadan beri baş aşağı pozisyonda. Doktora en son 32.haftada gitmistim. Hala baş aşağı pozisyondaydı. Suan 34+6 haftalığim. Doktora 8 martta gidicem. Dönmez heralde bi haftadan sonra. 😁 çünnkü ayaklarını kaburgama vuruyor. Hıçkırıkları aşağı tarafta. Hâlâ baş aşağı galiba .