Ben iki kez normal doğum yaptım ve sayısız alttan muayene oldum 3 ye hamileyim bana da haftaya gel alttan muayene yapalım dedi ama onun stresi şimdiden başladı acımıyor ama değişik bir şey insan ister istemez stres yapıyor 😊 ama ilkinde stres yapıyorsun diğerlerinde sıkıntı olmuyor 😅 ilkinde her zaman heyecan yapıyorsun hayırlısıyla bu günleri atlatalım inşallah