Linaa90 Kızlar ilk kızımın adı Lina 2. Bazen uyumlu olsun istiyorum bazen alakasız olsun istiyorum var mı kulağınıza hoş gelen isimler ???
Linaa90 Alparslaninanneesii erva ve rona adında 2. Öğrencim vardı o yüzden o zamanda kulağıma hoş gelmemişti
Linaa90 Bebissever mira ilk aklıma gelen ama çok mu benzer olur dedim şimdilik mira gibi duruyorsa kararsızm
Hatice-Yldz Linaa90 Yaaa bende 2. Ye hamileyim ilki kız adı Serra 2. De kız olsun çok istedik adını Parla koyacaktık ama erkekmiş🥹 onun da adı Mehmet Giray olacak. Parla ismi çok içimde kaldı çok hoş bir isim bence 🌸💖