Sunshine__ Kızlar folikasit ve bazı vitaminleri kullanıyorum baya zamandır bebek istiyoruz olmuyor eşimde de bende çok şükür sıkıntı yok verebileceğiniz tavsiye var mı acaba neler yaparsam hamilelik ihtimalim yükselir bütün tavsiyelere açığım lütfen yardım
meryys Sunshine__ 8 ay boyunca düzenli beslendim takviyelrimi aldim olmuyor herhalde demiştim en son saldım kendimi kasmamistim o ay hamile kalmışım 12. Haftada gebeligim sonlandi ama stres yapmamak kafa dağıtmak lazimmis söylemesi tabii kolay ama bir şekilde stresle başa çıkmak lazımmış Birde denk mi geldi bilmiyorum ama ben o ay üsüttum diye dut kurusu çayı içiyordum birde cranbery çok yemiştim
kubos_ Sunshine__ benim ilk gebeliğim düşük olmuştu ve o düşüğün işte bir buçuk sene boyunca hamile kalamadım doktor doktor gezdim hiçbir sıkıntınız yok diyorlardı en son gittiğim doktor da stres yaptığın için olabilir dedi tamam saldım kendimi olursa olur olmazsa olmaz kafasına girdim ve hamile kaldım şimdi 21+3 deyiz. Yani hamile kalayım diye stres yapma herşey gönlünce olsun 🌸🫶🏻
H-a-t-i-c-e Sunshine__ bende pcos vardı 9. Ayımda öğrendim gebeliği folik asit ve inositol kullandım diaformin kullandım onun harici avokado tükettim gluteni olabildiğince kestin karabuğday patlağı yedim minimale indirdim şekeri de bir de hayit sirkesi kullandım 1.5 ay onun da etkisi olabilir o ay onunda hamileliği öğrendim benim serüven bu şekilde tabi bunlar harici eşim sperm test ve ultrason çekilde teniz geldi benim tüm tahlillerim yapıldı bu şekilde hareketimi arttırdım uyku düzenimi düzenledim bunlar da var
meryys Sunshine__ Ben bunu riskli diye biliyorum kist vs varsa patlatıyor demislerdi ama ne kadar doğru bilmiyorum
Sunshine__ Flowerelif240824 doktor verdi canım benefol hem içinde b6 b12 folikasit var ama özel bi ilaç faydasını görenler olmuştu
zeynepulker0 Sunshine__ bir tencereye yarım litre su koyup kaynatın sonra içine 5 6 tane ortadan inciri kesip arın altı kısık 10 dakika daha kaynatın sonra için tadı da güzel oluyor ben içtim arı sütü de almıştım onu da kullanmıştım
Sunshine__ Zhrcyl sen nasıl yaptın canım bu kürü ne zaman başladın ne kadar kullandın her yerde farklı söylüyor da
Zhrcyl Sunshine__ adetim bitttikten üç gün sonra başladım. Sabah akşam ayrı olacak şekilde bir orta boy kahverengi kabuklu soğanı dörde böldüm 1 buçuk su bardağı suyu ocağa koydum kaynayınca soğanı içine attım ve 5 dakika kaynattım. Sonra süzdüm çok da ılıtmadan sıcak sıcak içtim. Her Sabah ve akşam bunu tekrarladım. Sabahkini akşam tekrar içemezsin yenilemen lazım. 15 gün boyunca yaptım Siz hastalığınız falan yoksa kullanın yine de kensinizi biliyorsunuzdur zaten 🌸