Merhaba, ben ebeyim 💕
CTG sonucuna baktığımda bebek kalp atışlarının normal aralıkta olduğunu ve birkaç minik sancı dalgası görüldüğünü söyleyebilirim. Ancak bu sancılar çok belirgin değil ve doğum başlamış gibi güçlü ve düzenli değiller.
• Eğer bu grafik sırasında sen hiçbir şey hissetmediysen, bu Braxton Hicks (yalancı doğum sancısı) olabilir.
• Eğer sancılar zamanla artıyor, belirli aralıklarla geliyor ve şiddetleniyorsa o zaman doğumun başladığı düşünülebilir.
🩺 Doktor kontrolünü aksatma, her CTG yorumunun mutlaka bir uzman tarafından değerlendirilmesi gerekir. Ama şimdilik endişe edecek bir şey görünmüyor.
Her şey gönlünce olsun 🌸