senem0987
Ben bebek arabasının port bebe yani yatak olan kısmını kullandım hep diğer çocuklarımda doğrudan pusetle her zaman bebek arabasını kullanmadım. Hava koşuluna göre puseti takarım ama temiz havanın çocuklara zararı olmaz. Bence onada alışmaları gerek o sebeple cok fazla cocugu sıcağa alıştırıp dısarı çıkınca tam tersi hapşırıp hastalanmasını istemem . Güzelce astronotunu gıydırır pusetıylede hava aldırırım. Zaten soğuktan zarar gelmez . Biz bebekleri fazla sıkıyoruz ondan hastalanıyor. 3. Gebelığım daha oncede kullanmadım acaba kullanırmıydımda demedim benim düşüncem bu yönde tabi 😌bu arada bende yurtdışında yaşıyorum almanyada yaz neredeyse sayılı gün çoğu zaman soğuk şuan bile rüzgarlı yağmurlu hiç korkum yok ama 😁 çocuklarım bağışıklık kazanıyor