Brvn5 İkili tarama testi yüksek çıkıp bebeğini sağlıklı doğuran varmı ,yada riskli görünüp aminosentezde sağlıklı olan varmı
Zeynepneslihan Brvn5 çevremde bi kaç kişide duydum doğanlar da hep sağlıklı bebeklerdi. İkinci çocuğuma hamileyim şimdi yeni duydum yeni çıkmış galiba. paranız varsa nıfty testi yaptırın kafanız rahat etsin.
Gunes12345 Brvn5 benim yok ama çevremde var gayette sağlıklı.ama amniyosentes yaptırmakta riskli diye biliyorum
Brvn5 Doktor nifty testi Tarama testi,kesin sonuç için amniyosentez yapalim dedi yarın gidip yaptiricam inşallah güzel sonuçlar alırım 🤲🏻