Kubrabaygeldi benim su ve nişan aynı anda geldi hastaneye gittim hemen . Ama su gelmeden doğum başlamıyor nst de sancınız düzenli çıksaydı doktorunuz sizi bırakmazdı büyük ihtimalle su gelmeden düzenli sancılarınız olunca doktor doğumu başlatıyor . o haftalarda nst de düzensiz sancılar hepimizde çıkmıştır Zaten . Siz açılmayı hızlandıracak hareketleri yapmayı deneyin intrn. Bakabilirsiniz . Açılma olsaydı suyunuz gelirdi demkki açılma yok