melmih12 Kızlar bu pik mi? Eşim ilçede çalışıyor ona göre eve çağıracağım. İzin alıp gelmesi zor oluyor 😅 anlayanlar bakabilir miiiii
melmih12 Dorothy ya bu dün geceki. Aslında bende öyle düşündüm vakit var diye. Ama bugün sabah yaptığım buna göre daha silik çıktı. Acaba bu pik mi diye düşündüm o zaman
Dorothy melmih12 aslinda boyle yorumlamaniz yanlis. Gunde 1 kere ve ayni saatte yapip hepsini yanyana yapistirirsaniz anlayabiliriz ancak. En koyusunu biz digerlerini gormeden nasil bilelim. Bence bu dongude olmazsa digerlerinde siz dedigim gibi yapin
Momyy_baby melmih12 benim de böyle oluyordu bir gün koyu bir gün çok açık oluyordu değişiyor öyle ama piki anlıyorsun yani çok koyu oluyor
melmih12 Dorothy ya ben sanırım bu ovulasyon testi mantığını tam anlamadım. İlk kez kullanıyorum ve o pik i hiç göremediğim için en koyusunu pik sanıyorum. Her gün aynı saatte olması gerektiğini de bilmiyordum
Gencbirannis melmih12 sabah saatlerinde yapma yanlış çıkar öğleden sonra yap 2. İdrarla falan yada çpk sıkıştığını anladıgın zaman yap ilk idrarla yapma
Momyy_baby melmih12 her gün aynı saatte yapılacak ilk idrarla yapılmayacak bide testi yapmadan önce en az 2 saat sıvı alımını kesmek gerekiyor öğleden sonra iki gibi yapabilirsin yani ben o saatlerde yapıyordum bir sıkıntı olmadı
melmih12 Momyy_baby peki böyle bir koyu bir açık olması sonucu yine de o döngüde piki görüyor muydunuz. Ayrıca verdiğiniz bütün cevaplar için teşekkür ederim 🥰
Momyy_baby melmih12 evet piki gördüm öyle stres yapma günlük testlerini yapmaya devam et Rica ederiimm😍
Momyy_baby melmih12 ay henüz değil ama inşallah olur adetimi bekliyorum ama bu aydan pek bir umudum yok nedense ya