Babyandmoms evet dusuk gosyeriyor benim ikilim orta riskti bebegim suan 4 ay 14 gunluk oldu cok da saglikli hic bir problemi yok universitede bazi hocalar puan verirken merdivenden atardi kagitlari ona gore puanlarlardi okumadan ikili testte oyle rastgele ne gelirse oluyor detayli usg de problem olmazsa gebetik hastaligi olacagini sanmiyorum cunku downa ealik eden anomaliler oluyor o da detaylida belli oluyor zaten