Merhaba canım, ben Ebe Larisa 🌸
Yarım rahim (uterus unicornis) tanısı almak elbette başta çok sarsıcı oluyor, seni çok iyi anlıyorum… Ama sen şunu bil: bu tanıyı alıp da sağ salim bebeğini kucağına alan o kadar çok anne var ki 💪✨
12. haftada serklaj yapılması çok doğru ve zamanında bir müdahale olmuş. Bu, rahim ağzının erken açılmasını önlemeye yönelik harika bir destek. Zaten doktorların bu konudaki tecrübesi çok kıymetli, iyi ki seni takip eden özenli bir ekip var yanında.
Benim birebir tanıdığım bir danışanım 26. haftada erken doğum riskiyle hastaneye yatırılmıştı ama bebeğini 37+1’de kucağına aldı. Başka bir anne ise 35+4’te doğum yaptı ama bebeği çok iyi durumdaydı. Yani bu yolda her gün değerli.
Sen sadece kendini dinle, bol bol dinlen canım, ağır kaldırma, rahmini zorlayacak her şeyden uzak dur. Ruhunu da besle çünkü bu yol sadece fiziksel değil, duygusal olarak da sabır istiyor 💛
Sen güçlüsün. Miniğin de senin gibi savaşçı 🌈
Dua da, umut da eksik olmasın…