ayaavaa Admsarzu benimde gögüs hassasiyet arada bi kasum ağrısı adet ahrısı gibi bilemiyorum Bnde akımtımda beyaz yogun var bilemedim Bnde
Sendenbanakalan Salise2 yok yapmadim kasik agrilarim var ama baska belirti yok o yuzden bosa yapmiyim diye düşündüm sizin belirti varmı
Salise2 Sendenbanakalan hafif hafif arada bel ağrım oluyo ama benim önce de oluyordu sanki, bugün gün içinde test yaptım zaten negatif
Salise2 Sendenbanakalan yani sağ sol her iki tarafta da ağrı sızı değil ama bi şişlik sanki hassasiyet var gibi. Bu sabah test de yaptım ama aşırı ince bi çizgi çıktı. Hiç inanasım gelmediği için beklemeye devam
Sendenbanakalan Gkcgkc belirti alayım kizlar bnm kasık agrisi adet sancısı ama düşük derecesi gelip gidiyor
Ftmnur11 Sendenbanakalan bende aynıyım valla.o kadar saçma biseyki ağrı olunca hah adet oldum diyosun bı bakiyosun bişey yok.kafana hoop hemen bı şüphe aceba hamilemiyim diyosun 😂 adet ve gebelik belirtileri derhal ayrıştırılmalı vfkgkgk